un obiectiv Nikkor AF 50mm f/1.8 D şi un joc de risk

Ce ar putea avea în comun un joc de Risk şi un obiectiv foto? Aparent, nu mare lucru.

Într-una din serile de Crăciun, profitând de vizita unor prieteni, am jucat un Risk. Şi cum am avut la dispoziţie puzderie de subiecţi micuţi, am făcut o serie de poze cu obiectivul Nikkor AF 50mm f/1.8 D. Nu am vrut să fie cine ştie ce review, pentru că nu am abilităţile necesare, acum😀 . Am făcut, însă, destul de multe poze, iar o parte din ele le-am pus aici, întrucât o imagine poate să fie mai grăitoare decât o mie de cuvinte.

Pozele nu le-am modificat absolut deloc, cu excepţia faptului că am micşorat calitatea jpg-ului ca să nu mai ocupe aşa de mult spaţiu, că, deh, wp-ul are limită de 3GB şi trebuie folosit judicios.

PS: aparatul este un Nikon D40.

Posted on 2009/01/01, in foto and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

