fire & ice: the dragon chronicles

Stăteam pe scaun şi vegetam…era o pauză de reclame la ProTV, iar după ce acestea s-au terminat au introdus prezentarea unui film care va fi vineri, la ora 20:30- Fire and Ice: The Dragon Chronicles. Prin secvenţe am recunoscut pe Oana Pellea şi am început să caut pe net informaţii despre film, intrigat şi de faptul că la sfârşitul trailer-ului au spus că este disponibilă în librării şi cartea.

Amatorii pot achizitiona Fire and ice Cronica dragonilor de Stelian Turlea de la emag.

fire and ice cronica dragonilor stelian turlea

Cu surprindere am aflat că în film mai joacă şi alţi români, Răzvan Vasilescu, Cabral, Ovidiu Niculescu, Loredana. Şi cu mai multă surprindere am văzut că filmul a fost produs de studiourile MediaPro Pictures. De asemenea, filmu se bucură de o distribuţie străină destul de cunoscută, de exemplu Arnold Vosloo(seria „Mumia”), Amy Acker din „Alias”. John Rhys-Davies din „Sliders” de pe AXN. Am căutat pe net diverse informaţii şi am găsit nişte informaţii mai vechi pe site-ul Mediafax,  dar foarte bine structurate, precum şi site-ul filmului(care mi-a plăcut cum e realizat) şi pagina de prezentare de la MediaPro Pictures.

Amatorii de carti se pot bucura de fire-and-ice-the-dragon-chroniclesPotrivit comunicatului de la Mediafax, filmul are o treabă inedită- efectele speciale au fost realizate integral în România. Oare de o echipă de români? Asta nu se precizează.

Filmul este o ecranizarea după carte omonimă a lui Stelian Ţurlea. Personal, nu am auzit de el, insă se pare că este cunoscut ca autor de cărţi pentru copii.

Oricum, pare interesant. Eu sper să reuşesc să-l văd…dacă nu, torenţii rămân o posibilitate de vizionare oricând😀. În caz că există…dacă nu, asta e!

Mi-ar fi plăcut să pot pune şi nişte poze, insă se încarcă doar prima pagină…la restul stă şi râşneşte pe Firefox 3.0.1, Ubuntu 8.04, Hardy Heron. Aşa că am pus un screenshot cu prima pagină a siteului de prezentare a filmului şi trailer-ul.

Vă invit ca, după vizionarea filmului, să reveniţi şi să comentaţi despre ceea ce aţi văzut, atât aspecte negative, cât şi aspecte pozitive.

Later Edit: am adăugat două wallpapers pentru download, cu diverse dimensiuni

wallpaper 1 dimensiune 1024×768, dimensiune 1280×1024 şi dimenisune 1680×1050

fire-and-ice-wallpaper

fire-and-ice-wallpaper

wallpaper 2 dimensiune 1024×768, dimensiune 1280×1024 şi dimenisune 1680×1050

fire-and-ice-wallpaper

fire-and-ice-wallpaper

Posted on 2008/12/30, in texte and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

