Nikon D40

Profit de un nou councurs, de data aceasta un concurs organizat de Go4it.ro, ca să lansez o nouă categorie pe blog, categoria foto. Ea va fi întreţinută de făptura Blondă, care e zilnic alături de mine, şi în care ne va împărtăşi din experienţa ei foto. 😀

zar_la_risk Am ales Nikon D40 cu obiectivul de kit(AF-S Nikkor 18-55mm, 1:3.5-5.6) pentru că am considerat că este aparatul foto perfect cu care aş putea să învăţ secretele fotografiei şi nu m-am înşelat. Cu Nikon D40 am descoperit că îmi place la nebunie să fac macrofotografie şi aflînd lucrul acesta, Moş Crăciun mi-a adus şi un obiectiv pentru macro(AF Nikkor 50mm f/1.8D). Şi dacă tot am avut şi subiect şi cu ce, am fotografiat tabla de la un joc de Risk.

Îmi place sa fotografiez peisaje şi oameni aşa cum îi văd eu şi totul pentru că aparatul îmi permite să fac infinit mai multe setări decât un aparat compact. Nikon D40 este un aparat pe care îl recoman începătorilor.

Pe viitor voi rămâne cu Nikon, iar următorul pas va fi, probabil, Nikon D80.

Posted on 2008/12/29, in foto and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

