primul după linie

Am participat la concursul organizat de nou lansatul magazin virtual ebu.ro.

Am scris un review, mi-a luat ceva timp, vreo 2-3 ceasuri. Mi-a facut plăcere să-l scriu. După ce l-am publicat mi-au mai venit câteva idei, însă nu am revenit asupra lui întrucât nu mi se părea corect.

Am aşteptat cu sufletul la gură rezultatele, care au apărut în seara zilei de 23.12, în jurul orelor 23. Coincidenţă? Nu contează. Nu am câştigat, am fost primul după linie, adică am avut 9 puncte. Locul 3 a avut 10 puncte, probabil că au mai fost şi alţii cu 9 puncte, nu am stat să socotesc. Dar nu despre asta am vrut să scriu.DeCe, Subiectiv şi Zoso mi-au acordat fiecare câte 3 puncte, deci locul 4. Aşa că pot spune că am avut o părere (aproape) unanimă, 75%, de loc 4. Deci e un loc meritat. De la Arhi nu am primit nimic, foarte bine, nu e nicio problemă…dacă omului nu i-a plăcut ce am scris…

Revin, însă, şi zic că nu despre asta am vrut să scriu. Vreau să scriu despre comentariile participanţilor de după publicarea rezultatelor. Am lasăt să treacă cca 24 de ore, ca să apară cam tot. Sunt dezamăgit de ce au putut scrie unii şi alţii, de acuzele care li se aduc membrilor juriului pentru alegerile făcute, de faptul că sunt acuzaţi că dat au puncte pe prietenii…Eu zic să fim serioşi şi să terminăm cu toate acuzele. Nemulţumiţi mereu vor exista. Dacă ştiaţi/presupuneaţi că sunt deja aranjate treburile de ce v-aţi băgat să participaţi la un concurs? De ce aţi pierdut din preţiosul vostru timp ca să vă luptaţi cu o cauză deja pierdută?

Mie mi s-a părut corect ca fiind un concurs între bloguri să fie jurizat de bloggeri. Şi cred că au fost unii din cei mai cunoscuţi. Ba unii dintre ei, din ce văd eu au şi experinţă în IT, aşa că mi se pare în regulă. Nu înţeleg de ce, dacă nu s-a câştigat, trebuie aruncat cu cuvinte grele în stânga şi drepata…nu înţeleg de ce trebuie să se găsească mereu un ţap ispăşitor? chiar nu putem accepta faptul că sunt unii mai buni ca noi? Eu pot să accept asta.

Mie mi-a făcut plăcere să particip, nu-mi place, însă, că sunt alţii care nu pot accepta înfrângerea. Nu am citit alte review-uri decât printre rânduri. Probabil că o să-mi fac timp să le citesc şi să mai studiez, poate la următorul concurs sunt mai bun şi am să mă clasez mai bine.

Personal, voi mai participa şi la alte concursuri de genul ăsta, dacă am timp.

Si cum zice unul din cei care comentează rezultatele, review-ul trebuia făcut din plăcere şi nu neapărat cu victoria în gând. Mi-ar fi plăcut şi mie să câştig şi, pesemne, aş fi luat o maşină de spălat vase. Dar nu a fost să fie. Mi-a făcut plăcere să particip, aş fi vrut mai mult fair-play din partea participanţilor. Mulţumesc celor care au avut răbdare să-mi citească review-ul şi juriului.

Şi vreau să menţionez că nu-i cunosc pe niciunul din membrii juriului…

Dacă ar fi să trag linie, am câştigat totuşi ceva…nişte trafic în plus şi speranţa că poate unii din cei care au citit ce am scris eu se vor întoarce.

Crăciun fericit şi blogăreală plăcută!

PS: menţiuni se acordă? eu mă abonez la menţiunea 1😀

Posted on 2008/12/25, in păreri, texte and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

