servicii ING- reclamaţie blocare card

ING Romania a gasit de cuviinta sa-mi blocheze cardul Cont’ROL VISA Electron, deschis la una din sucursalele din Bucuresti.

În luna august a anului trecut (2007) am primit pe telefonul mobil un mesaj care suna cam aşa:

Vă rugăm să vă prezentaţi la cel mai apropiat ING Office pentru a confirma datele din buletin. Sender 8172 (sau ceva de genul ăsta).

Nu am dat importanţă mesajului întrucât nu am ştiut cine l-a trimis. L-am luat drept spam. În luna noiembrie 2007, am primit un telefon de la ING cum că să mă prezint de urgenţă la ei, deoarece copia după buletin pe care o aveau ei era după un buletin care expirase, altfel îmi blochează contul. Am plecat de la servici, m-am prezentat la ING Office unde îmi făcusem cardul am rezolvat. Am întrebat în mod expres dacă e în regulă şi dacă mi se va mi bloca cardul. Răspunsul a fost că totul este în regulă acum, iar cardul nu se va mai bloca.

După două zile, însă, încerc să scot bani. Bancomatul îmi dă în cap şi-mi zice că tranzacţia nu se poate efectua. Sun la Asistenţă clienţi sau cum se cheamă serviciul lor şi aflu că am cardul blocat. Aşa că a doua zi, mă duc direct la ING Office de care aparţin, mă cert un pic cu domnişoara cu care dialogasem şi cu trei zile înainte şi care mi-a zis că e în regulă şi decid să fac reclamaţie. Nu am primit număr de înregistrare, că aşa era politica(pe atunci). Dar o trimit ei la sediu şi acolo va primi număr de înregistrare. Zic bine, oricum altă şansă nu aveam, deşi un pic circumspect.

După cca o lună de zile, am primit răspuns la reclamaţie, în sensul că din cauza neplăcerilor provocate, şi anume 2 zile cardul blocat fără motiv, îmi returnează comisionul de administrare şi comisionul anual, aferente anului 2007. Pe tot anul. Suma respectivă s-a ridicat pe undeva pe la 48 de lei.

Mi-a plăcut chestia asta. Nu numai faptul că mi-au răspuns la reclamaţie, dar şi faptul că şi-au recunoscut greşeala şi au ales să plătească pentru asta.

PS: orice card ING poate fi blocat la numarul de telefon de mai jos sau prin folosirea telefonului pus la dispozitie in orice sucursala ING.

CardStop
021 402 85 99
Serviciu destinat blocarii cardurilor pierdute sau furate. Disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.

Mai multe date de contact ale ING Romania se gasesc la acest link.

Posted on 2008/12/17, in proteste, texte and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. D-aia am eu card la ING😛 . Am renuntat la ala de la BCR si in curand o sa renunt si la Bancpost

  2. Pai normal , ce draq am vorbit degeaba cu aia de la banca ?😀

  3. ATENTIE LA ING CAND DEPUNETI BANII IN BANCOMAT, AVETI MARI SANSE SA VI SE BLOCHEZE BANCOMATUL SI SA RAMANETI SI FARA BANI , MI S-A INTAMPLAT AZI MIE, ING SUCKS!!! VI SE PROMITE CA VIN MECANICII LOR LA BANCOMAT IN 3 ZILE SI VERIFICA SI POATE VA MAI PUN CEVA DIN BANII PIERDUTI IN CONT DACA AVETI NOROC, ULTIMA PICATURA CE MA FACE SA SCHIMB JEGUL ASTA DE BANCA ING, SI … DACA UITATI PINUL NU SE MAI POATE FACE NIMIC DECAT SA VA FACA ALT CARD … DA ASTA E ING UL, DE 2 LEI. FERITI-VA DE ING !!!

    • eu am card la ei de trei ani de zile şi nu am avut nicio astfel de problemă; iar faza cu cardul în caz că uiţi pin-ul e valabilă şi la alte bănci(poate că d-aia ţi se dă şi o hârtie pe care scrie pin-ul)…

  4. CIPRI, vezi ca la depunere, pe display, sunt instructiuni scrise si desenate (pentru pentru cei ce nu stiu sa citeasca). Daca urmezi instructiunile va fi OK! SI NU DEPUNE MONEDE!

    Pentru ca in cazul tau este foarte posibil sa uiti codul PIN, vezi ca poti sa il schimbi. Poti pune anul tau de nastere.

    Mie mi se pare nasol ca unele ING Officeuri au spatiul cu automatele cam mic si stam ca sardelele, basca faptul ca pe langa tine sunt tot felul de clienti foaaaarte doritori sa te ajute chiar si cand nu e nevoie. Adio Confidentialitate!

  5. Am card la ING de 3 ani si sunt foarte multumita de servicii comparativ cu alte banci. Limita de retragere este de 20.000 RON pe zi dar daca vrei mai mult se rezolva in cateva minute, nu trebuie decat sa ridici telefonul care se afla in self si dupa aceea sa semnezi o cerere.
    In legatura cu banii eventual blocati la depunere din diferite motive ( au fost depusi invers decat trebuie daca au stat indoiti, au fost depusi legati cu elastice etc) sau pur si simplu sau blocat, nu dureaza mai mult de 3 zile lucratoare sa fie alimentat contul cu INTREAGA suma blocata si nu cred ca ti-a promis nimeni ca vin „mecanicii” in 3 zile si ca in cont o sa-ti mai puna si tie asa ce cred ei de cuviinta, daca nu stii sa folosesti un bancomat care are o facilitate in plus fata de celelate poti renunta la cardul ING si sa-ti faci unul la o banca unde stai cel putin jumatate de ora sa alimentezi un cont.
    Iar daca tu singur iti uiti codul pin ce ti se pare asa aberant ca trebuie sa iti faca alt card. Si daca nu stiam la aparatele alea doua de la ING se poate schimba codul pin ori de cate ori doresti, GRATIS, poate pana la urma nimeresti si tu o combinatie de 4 cifre pe care sa o tii minte.
    Mai ai carduri si la alte banci?? La alte banci nici macar nu poti schimba tu codul pin, eventual se face o cerere si te mai si taxeaza pentru asta. In plus primesti o hartie pe care este scris pin-ul, si in cazuri ca ale tale e bine sa o pastrezi.

    Nu mai arunca cu vorbe urate daca nici macar nu stii ce poti face cu cardul pe care il ai.

  6. Stimati cititori!
    Evitati sa colaborati cu aceasta banca! Pe langa comisioane excesive si nejustificate mai au si cel mai neprofesionist personal! Am fost client al bancii pe toate plenuri: card de salarii, credite, etc! Nu apelati la serviciile lor de nici un fel!

  1. Pingback: servicii ING- mandat Direct Debit « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

