servicii BancPost- ATM

În seara asta am avut nevoie de bani lichizi. Întrucât mă număr printre fericiţii posesori de card BancPost, proaspăt reînnoit, am zis să folosesc şi opţiunea de extragere bani de la ATM. Aşa că m-am dus la cel mai apropiat ATM BancPost(Chitila).

Prima încercare de extragere a fost un eşec- tranzacţie nereuşită, deşi avea fonduri. Am zis să mai încerc încă o dată, cu o sumă mai mică. Rezultatul a fost acelaşi.

Bine, nu m-am descurajat, chiar aveam nevoie de bani lichizi, aşa că m-am suit în maşină şi m-am dus la alt bancomat BP din zonă(Griviţa). Aici, nici măcar nu am avut şansa de a introduce cardul în ATM, întrucât nu funcţiona(ATM era închis, iar ecranul negu- angajaţii băncii nu s-au deranjat nici măcar să pună un anunţ pe hârtie cum că ATM-ul nu funcţionează).

M-am suit încă o dată în maşina şi am plecat spre 1 Mai(Ion Mihalache). Aici nu am găsit loc de parcare, aşa că am plecat spre Banu Manta. Nici aici nu am avut şansa să-mi folosesc cardul pentru că mesajul de pe ecran era destul de clar- „This service is temporarly out of service”.

Înjurând şi tremurând de frig, m-am întors la 1 Mai, unde, într-un final am gasit un loc de parcare. Aici, se pare că am noroc, îmi zic. Bancomatul funcţiona. Introduc suma…şi, stupoare. Îmi zice că suma introdusă nu poate fi mai mare de 400 lei. Ghinion zic, asta e, scot 400 lei. Tastez suma de 400 şi-l aud că începe să numere…şi numără, şi numără…şi-mi „scoate” toată suma sub hârtii de 10 lei…eh, asta nu e aşa mare problemă, întrucât aveam nevoie de bani mai mici, iar ca să-i schimb trebuia să cumpăr ceva de oriunde…acolo, probabil altă distracţie- poate nu aveau să-mi dea restul sau mai ştiu eu ce…

Să mai zică cineva că banca nu are grijă de economii…

Ca o concluzie, am fost la 4 bancomate BancPost. Trei dintre ele nu funcţionau. Al patrulea nu a putut să-mi furnizeze toată suma de care aveam nevoie, iar suma furnizată a fost doar în hârtii mici.

Posted on 2008/12/14, in proteste and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. da mah dar prietenii stiu de ce ai tu card la bancpost….

    auzi ? in general oamenii au nevoie de bani marunti cand dau shpaga😀

  2. Da ce ai mah cu pesedeu’ ? Ca toti sunt o apa si un pamant… Eu nu simpatizez neaparat psd sau pdl sau pnl insa pdl nu il sufar deloc pentru ca nici ei nu sunt departe de ceilalti insa se cred imaculati…

Lasă un răspuns

