pationoarul Bazilescu

Primăria Sectorului 1 a amenajat  în skate park-ul din parcul Bazilescu un patinoar. Tariful e de 10 lei pentru o oră şi jumătate, iar închirierea patinelor costă 10 lei.

Programul:

10-11:30

11:30-12 pauză

12-13:30

13:30-14 pauză

14-15:30

15:30-16 pauză

16-17:30

17:30-18 pauză

18-19:30

19:30-20 pauză

20-21:30

Pauzele bănuiesc că au menirea de a permite „reîmprospătarea” gheţii.

O să revin cu poze, dacă cere lumea. Pationoarul nu e spectaculos, însă dacă nu e aglomerat cred că e bine. Am văzut că dimineţa nu e prea multă lume, într-o seară, însă, era aşa de multă lume încât se mişcau întocmai ca o colonie de pinguini.

Later edit: am văzut că un pationoar e deschis şi la Feeria Băneasa, la intrarea în mall, de lângă Ikea.

Posted on 2008/12/13, in sport and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Salut!

    Stii cumva daca acest patinoar are si intructor? Sau instrumente pentru ascutirea patinelor?

    • instructori nu cred că are; iar instrumente pe ascuţit…nu ştiu; cu prima ocazie mă interesez şi sciu aici

    • am fost şi am întrebat dacă au instrumente de ascuţit patine şi mi-au spus că nu

      nu am nicio idee unde poţi să le ascuţi…cred că la munte, la un centru de închirieri schiuri; de ex, în predeal, lângă pationar, cred că au şi patine şi cred că le şi pot ascuţi

  1. Pingback: patinoarul Feeria Băneasa « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

