crosul petrom & (deja celebra) pista petrom

De ce scriu din nou despre acest subiect? Pentru că am fost surprins (în mod plăcut) de reacţiile pe care le-a stârnit. Le-aş lua pe rând să le prezint.

Am lucrat cu Petrom atât la “Salvaţi Delta“, cât şi la MaiMultVerde şi m-am implicat personal în mai multe proiecte de-ale lor. Am văzut cu ochii mei cum lucrează echipa lor de CSR, condusă de Mona Nicolici, ştiu că sunt cu toţii oameni cu adevărat pasionaţi de ceea ce fac şi m-a mirat că şi-au pus semnătura pe aşa ceva.

Aceasta e povestea,  pe scurt, a ceea ce s-a discutat, cel puţin pe aceste trei site-uri, despre pista Petrom pentru biciclete.

Încă nu s-a terminat, întrucât s-a promis refacerea pistei, dar până în acest moment se vede că vrem să schimbăm ceva, se poate. Poate e mult, poate e puţin. Nu am de unde să ştiu asta. Însă e clar că încep şi la noi lucrurile să se mişte.

Aştept cu deosebit interes continuare acestei poveşti. Mingea e în curtea echipei CSR Petrom, care a promis că va reface proiectul. Ceea ce mi se pare lăudabil.

Later Edit: În această seară, plăcuţele pe care scria că aceasta e pista construită de Petrom au fost scoase.

Posted on 2008/12/12, in proteste, sport, trafic and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

Lasă un răspuns

