servicii BancPost- card de debit Visa Electron

Mi-a expirat cardul BancPost, luna trecută. La începutul lunii trecute am sunat la ei să-i întreb cum procedez. Şi mi-au zis să vin după 20 noiembrie să iau cardul nou. Am uitat însă să fac asta. Aşa că m-am treazit în decembrie să scot bani…evident nu am reuşit şi mi-am adus aminte  că tb să mă duc să iau cardul nou. Nicio problemă. Ce nu mi-a plăcut, însă, a fost faptul că nu au dat şi ei măcar un telefon să-mi zică…”Mă clientule de 4 ani de zile, prostule, vezi că ţi-a expirat cardu’ şi nu o poţi să mai rulezi bani…”. Sau măcar un mail. Neah…

Prin comparaţie, la ING m-au sunat când mi-a expirat cardul.

Posted on 2008/12/10, in proteste, texte and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

