mirosul ciolanului

În ultimele două zile s-a tot vehiculat varianta de guvern PSD+PD-L. Trist, nu mă aşteptam. Ar fi interesant de văzut un astfel de mariaj. Şi ar fi interesant că UDMR-ul nu ar participa.

E clar că mirosul ciolanului naşte reacţii din cele mai variate. Cum ar fi întoarcerea „soluţiei imorale”  la guvernare. Oricum ar fi, ca orice alianţă, nu va rezista prea mult. Pesemnea până la alegerile prezidenţiale.

Ce mi-a mai plăcut la aceste alegeri e faptul că PRM a părăsit scena politică. Pe uşa din dos.

Per ansamblu, însă, situaţia e destul de tristă. În acest moment nu văd niciun politican capabil să rezolve ceva pe plaiurile mioritice. De aceea, nu regret că nu am fost la vot. Am minţit, nu mi-am anulat votul, pentru că am şters-o din Bucureşti. Detalii, un pic mai încolo.

PS: succes noului guvern, oricare ar fi el. Mâine(miercuri, 10.12.2008), vom afla cin va fi prim-ministrul ce-i va succeda lui CPT la Palatul Victoria. Personal, mâine cred că vom avea surprize. Plăcute sau nu, om trăi şi om vedea. Ce ar fi de evidenţiat, ar fi faptul că, în cazul unui astfel de guvern, am avea majoritate parlamentară.

Criză plăcută! :))

Posted on 2008/12/09, in texte and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Du-te mah ca alianta asta a fost facuta ” pentru binele natiunii si al ceteateanului roman” – adica ei au trecut peste intrigile dintre ei si peste ambitii doar ca sa iti fie tie bine.
    Oricum Stolojan cred ca va fi prim-ministru o buna perioada de timp – de fapt o marioneta.

    Cu aceasta ocazie – PNL in opozitie Balauru pierde 🙂

    • Nimeni nu pierde. Am câştigat dreptul de a vedea nişte japiţe la TV, încă patru ani de zile…până la următoarele promisiuni justiţiare…

      Mă întreb dacă se mai aplică „Ei cu ei, noi cu voi”…Cred că tb să definim ce înseamnă ei, noi, voi…

  2. Chiar asa , pentru ca in conformitatea cu afisele electorale in momentul asta ei=noi 🙂 iar voi…..dar sa sarim peste cuvintele urate

Lasă un răspuns

