adăpostul glina

Am primit mesajul de mai jos care trage un semnal de alarmă privind câinii din adăpostul Glina. Cum în urmă cu câteva luni am contribuit la găsirea unei familii iubitoare pentru un căţeluş recoltat de pe stradă, am decis să public şi acest mesaj, poate cuiva i se va face milă şi va adopta un căţeluş.

Adapostul Glina are nevoie de sustinerea voastra! Pe langa mancarea zilnica de care au nevoie cei 200 de catei, avem nevoie de materiale pt custi, pietris, paleti, paie si orice ce le poate tine cald.

Momentan cateii stau intr-o mizerie de nedescris. Namolul este pana la glezne…fapt pentru care majoritatea stau numai pe custi (uzanduse astfel mult mai repede). Asa cum o sa vedeti si in poze, unii nu au nici macar custi, ci o improvizatie facuta din 2 paleti si o bucata de celofan…

Asa ca daca aveti relatii sau cunoastinte care ar putea sa ne ajute cu o masina de pietris ar fi super.

Intre timp incercam sa strangem bani sa cumparam toate acestea, dar in acest ritm….

O alta varianta prin care puteti sa ii ajutati este adoptia. In adapostul din Glina sunt multi caini frumosi, unii chiar de rasa (dalmatian, metis brac sarmos, lup)

poze, aici

Posted on 2008/12/09, in texte and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Eu caut un catel!As vrea sa ma contacvteze cineva are se ocupa de ctei poate ii ajut si iau unul.Adresa mea y.ingresa@yahoo.com

  2. SORINA DIANA SASU

    SUNT UN MARE IUBIROE DE ANIMALE. VA ROG SA-MI TRIMITETI DATELE PENTRU A COMPLETA FISA CU 2%. VA MULTUMESC

  3. SORINA DIANA SASU

    SCUZE PENTRU MICA GREȘEALA STRECURATA

  4. eu nu sunt reprezentat al adapostului glina si nu am nicio treaba cu ei; cred insa ca puteti sa luati legatura cu ei si sa aflati informatiile necesare;

    succes!

Lasă un răspuns

