oferta hervis

Îmi plac ţinutele sport, lejere. Îmi place să merg la munte şi-mi plac sporturile de iarnă, deşi nu ştiu decât să patinez. Sper ca la un moment dat să învăţ să schiez. Şi-mi place să merg şi pe munte, indiferent de sezon. De aceea consider binevenită intrarea Hervis în România. Bucureştiul este ultimul intrat pe harta magazinelor Hervis, prin deschiderea noul magazin în Libery Center, în Rahova. Sper că nu şi ultimul.

Am fost la Hervis chiar a doua zi după ce s-a deschis, însă era aglomeraţie multă, aşa că nu am studiat foarte mult ce au de oferit.  Nu am aruncat decât o privire rapidă. Am văzut că au Nike, Puma, Adidas, Mammut, Atomic, Fischer, precum şi o marcă proprie, care, evident e mult mai ieftină decât toate celelalte. Şi acoperă o gamă destul de largă de sporturi.

Cu prima ocazi când mă mai duc acolo, am să mă uit mai cu atenţie. Sper să se mai ducă din buluceală.

Un punct negativ pentru Hervis ar fi faptul ca site-ul nu e nemaipomenit. Adică afli informaţii despre locaţii, şi cam atât…

Posted on 2008/12/07, in sport and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Si mie imi place sa merg la munte dar ca sa fac gratare ca is mai meltean . Tinute de gratar nu ai vazut ? 😀

  2. cre’ că poţi să iei un maiou „eftenache” şi să pui nişte paiete pe el…şi nişte şlapi de 2 meleoane juma’ perechea…

Lasă un răspuns

