rotiseria Genin s-a redeschis

Genin a deschis şi rotiseria, după cca un an de zile.

Am aşteptat cu înfrigurare să-mi vină rândul să iau şaorma. Coada mergea foarte repede, fiind 3 sau 4 băieţi care preparau şaormele şi o tanti care prelua comenzile. Ceea ce e foarte bine, întrucat cozile care se făceau înainte erau imense. Şi ce e şi mai bine e faptul că tanti care lua comenzile şi banii nu mai punea mâna pe şaorme.

Mă uitam si la ţepele cu carnea de pui(de fapt numai de pui avea, nu şi de vită). Am observat, însă,

că aceastea nu mai arătau la fel de apetisant ca înainte. Zic, hai sa le incerc, întâi şi apoi să mă pronunţ. Am mâncat şaorma cu mare pofta întrucât sunt un fan al acestui fel de mâncare, însă, mi s-a confirmat faptul că şaorma nu mai e aşa de bună.

Are, aproximativ acelasi gust, mai fad, însă, şi e cam uscată faţă de cum era înainte. Păcat, era cea mai bună şaorma din oraş.

In restaurant nu ştiu cum e acum. Acum vreo 6 luni era bună, la fel ca cea de dinainte de mutare, dar pretul era cam mare şi se putea lua doar la farfurie, ceea ce era incomod dacă nu vroiai să mănânci acolo sau erai cu bicla, cum era cazul meu şi nu putea să o transport. Oare să fi făcut reţete diferite între restaurant şi rotiserie? Am să încerc şi din restaurant şi am să

mă pronunţ.

Ca să rezum:

+ s-a deschis rotiseria Genin, preţuri 12 sau 15 lei, pt şaorma mică, respectiv mare

+ se stă mai puţin la coadă (vineri seara, ora 23, ora de maximă audienţă pt amatorii de şaorma)

+ cel care ia comanda nu mai pune mana pe şaorme

au rămas doar imaginea şi amintirea gustului (cel puţin la rotiserie)

nu are şaorma de vită (cel puţin la rotiserie)

Posted on 2008/11/17, in texte and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

