crosul petrom 2008- pista pentru biciclete

Aşa cum spuneam într-un post anterior, am participat la crosul Petrom 2008 ca să-mi iau metrul de pistă pentru biciclete promis. Acum vreo două zile, mi-am zis să aflu unde vor construi pista. Cum pe site-ul Petrom nu am găsit nimic în acest sens, m-am dus la secţiunea de contact, am luat adresa de email care era trecută acolo şi le-am scris următorul mesaj:

Buna ziua!

Sunt unul din participantii la Crosul Petrom 2008. As dori sa stiu daca s-au construit acei 1600m de pista pentru biciclete si daca da, unde. Daca nu s-au construit, as dori sa stiu unde urmeaza sa se construiasca.

Multumesc

Răspunsul a venit astăzi, sub forma de mai jos:

Buna ziua,
Pista se va finaliza speram pana la sfarsitul saptamanii viitoare. Pista va fi in Parcul Bazilescu- cartier Bcurestii Noi.
Va urez o zi buna !
M-am dus în parc şi chiar aşa era…a început încet-încet să răsară o pistă pentru biciclete. Acum nu vreau să fiu cârcotaş, dar am şi eu o întrebare: de ce în parc şi, mai ales, de ce într-un parc în care sunt peste tot placuţe pe care scrie „Interzis accesul bicicliştilor, conform cu…”?
Oricum ar fi, e bine că se face ceva şi că Petrom-ul şi-a ţinut promisiunea.
Sper ca anul viitor să fie mai mulţi participanţi şi sper să avem piste mai ca lumea, eventual şi între oraşe
Posted on 2008/11/06, in sport and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

Lasă un răspuns

