eu am să-mi anulez votul

Eu am să-mi anulez votul. De ce? Sunt dezgustat de “politicienii” noştri. Am urmărit pe 01.11, chiar când a început campania, o emisiune la TV. 20 de secunde am stat pe postul respectiv. Era invitat Crin Antonescu. Ce făcea? Aruncă cu noroi in alţii. Asta ca să mă exprim frumos. La noi, politica nu inseamnă să faci ceva concret, diplomat, pentru oamenii pe care îi reprezinţi. Înseamnă să arunci cu noroi în ceilalţi şi să evidenţiezi faptul că tu eşti un pic mai bun decât ei pentru că tu ai facut mai puţine mârlănii.

Anularea votului mi se pare cea mai bună metodă de protest. Nu vreau să votez dintre două rele pe cea mai puţine rea. Vreau să fim conduşi de nişte oameni care merită să conducă. Vreau să am încredere că cel pe care îl votez va face ceva pentru mine. Vreau să merite votul pe care i-l dau eu.

Posted on 2008/11/03, in proteste and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

