service auto

Din cauza unui simering buclucaş am fost nevoit să duc maşina la service. Problema s-a rezolvat. Am mers 800km cu maşina după aceea şi nu am apărut probleme. Sper să rămână aşa. Ce mi-a plăcut a fost că după ce mi-am preluat maşina, am semnat un formular în care mă întrebau dacă sunt de acord să le împărtăşesc opiniile mele asupra serviciilor lor.După trei zile, am fost sunat de cineva de la relaţii cu publicul şi i-am spus tot ce mi-a plăcut, tot ce mi-a displăcut şi cum consider eu că pot fi schimbate spre bine anumite lucruri.

Mi se pare un enorm pas înainte pentru România să se întâmple chestia asta. E semn că lucruile se schimbă şi că începe să se renunţe la „Las-o, mă, că merge aşa!”

Posted on 2008/10/31, in proteste and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

