reclamaţii RATB, partea 2

A doua reclamaţie la RATB (prima se găseşte aici)a fost legată de faptul că într-un 783 (Mercedes CITARO) nu funcţionau butoanele de STOP, pentru semnalizarea către şofer a dorinţei de a opri într-o staţie. Paşii pe care i-am urmat au fost exact aceeaşi. Răspunsul RATB a fost deosebit şi a constituit o surpriză. La câteva zile de la data reclamaţiei, am fost sunat de către cei de la departamentul Relaţii cu Clienţii ca să le dau detalii. Le-am dat detaliile şi le-am mai povestit şi cum unul dintre şoferi, tot pe RATB, deşi am apăsat STOP, nu a oprit în staţia respectivă, deşi era staţie obligatorie pentru linie. Cei de la relaţii cu clienţii mi-au spus ca de fiecare dată când am sugestii şi/sau reclamaţii, să apelez la serviciul lor, pentru că ei doresc să-şi îmbunătăţească serviciile. Mi s-a părut foarte bună treaba asta. Ce e mai important, însă, e faptul că se schimbă ceva şi că ei au devenit conştienţi că serviciile trebuie îmbunătăţite şi fac eforturi în acest sens.

Posted on 2008/10/26, in proteste and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. ublea liviu

    este rusinos ca trolibuzele 93 si 90 sa nu opreasca in statia FAVORIT acestea vin de pe strada SIBIU dar face statie inainte sa iasa in bulevard cu toate ca pe tablita ratb sant trecote 90 93 RUSINE lumea fuge dintr-o statie in alta DAR VRETI SA FIM CORECTI NU AVEM DECE faceti abonamente pe lini care nu mai circula pe acelasi traseu ASTA SE NUMESTE NESIMTIRE

  2. lidia neda

    AS VREA SA STIU DACA LINIA 168 ESTE CONSIDERATA LINIE PREORASENEASCA SAU CUM ESTE CONSIDERATA DACA, SAMBATA 11.02.2012 AM STAT IN STATIA POSTA 40 DE MINUTE SI AM PLECAT CU TAXIUL PANA IN CARTIERUL BRANCUSI. MENTIONEZ CA AFARA ERA GER SI EU MA DEPLASAM CU MAMA MEA, O PERSOANA IN VARSTA DE 68 DE ANI SI CEI 2 COPII DE 8 SI 10 ANI CATRE CENTRUL DE SANATATE BRANCUSI.ASTA SE INTAMPLA DIMINEATA DE LA 09.05-09.45. DUPAMASA CAND A TREBIUT SA MERG INCAODATA IN CARTIERUL BRANCUSI, M-AM LASAT PAGUBASA DUPA 20 DE MINUTE SI AM LUAT DIN NOU UN TAXI.DUPA CE M-AM URCAT IN TAXI A APARUT SI 168.
    LA CE IMI FOLOSESTE ABONAMENTUL PE LINIA 168?
    1. DEOARECE CIRCUL ZILNIC CU LINIA 168, AS VREA SA SUPLIMENTATI ACEST TRASEU, PENTRU CA M-AM SATURAT SA PLEC DIMINEATA CU COPIII LA SCOALA SI SA IAU ORICE TROLEBUZ DE LA STATIA POSTA PANA LA ALEEA VLASIEI PENTRU A COBORI SA IL LUAM PE 368 CARE NE DUCE PANA LA DRUMUL TABEREI PE COPIII CLASA A II-A SI A IV-A SI PE MINE PANA LA CAPAT, LA PIATA ROMANA.
    2. POATE SOLICITATI CELOR DE LA POLITIA CAPITALEI SA NE VINA IN AJUTOR LA INTERSECTIA DE LA RAZOARE, MAI PRECIS UNDE SE INTALNESTE CU STRADA DRUMUL SARII, UNDE ZILNIC DATORITA UNGHIULUI DE INTRARE IN INTERSECTIE NOI CEI CARE VENIM DIN DRUMUL TABEREI ASTEPTAM SA INCALCE REGULILE DE CIRCULATIE CEI CARE VIN DIN DREAPTA, CHIAR DACA FUNCTIONEAZA SAU NU SEMAFORUL.
    VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU SOLUTIONARI SI VA RUGAM SA NE AJUTATI, PENTRU CA TOTUSI NE LUAM ABONAMENT PE ACEASTA LINIE.ATI PUTEA SA IMI RASPUNDETI DACA PLEC DE LA PIATA ROMANA CU 368, EU AM ABONAMENT PE 168, SI VINE CONTROLUL LA SALA PALATULUI UNDE NU ARE LINIE COMUNA SI 168, SUNT SANCTIONATA CU SUPRATAXA DE 50 LEI, DESII EU MERG TOT IN DRUMUL TABEREI?
    LIDIA

  1. Pingback: reclamaţii RATB, partea 3 « …doar niste păreri…

  2. Pingback: cum se reziliaza unilateral un contract de furnizare servicii de televizune cu Boom TV « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

  3. Pingback: ratb: vreau sa fac niste sugestii « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

