Puricel- povestea merge mai departe

După cum bine ştiţi de aici, Puricel este un luptător. Recuperat de pe stradă, a ajuns la un veterinar care l-a operat la ochişorul stâng. A urmat apoi recuperarea, iar pentru noi o perioadă de căutări. Ce am căutat? Un cămin pentru Bestie. Un Om care să aibă grijă de el. Căutările nu au decurs aşa de uşor cum ne aşteptam. Nu există mulţi oameni care să adopte un câine „de Cartier”, aşa cum zice thanat eros. Bine, vă veţi întreba…şi cum aţi rezolvat până la urmă? Nu am găsit un stapân care să aibă grijă de el, ci am găsit cinci Oameni Buni care l-au luat în grijă.

Povestea…iat-o mai jos. Toate pozele sunt aici.

Am descoperit pe un forum pe cineva care pierduse de curând un câine. I-am scris, prezentându-i succint povestea lui Puricel. Răspunsul a fost cât se poate de neaşteptat…deşi mai avea trei câini, acel Om a zis că-l adoptă şi pe Puricel…aşa că, duminică de dimineaţă, am plecat spre Focşani către noul cămin al bestiei, împreună cu doi prieteni.

Drumul…dramatic de dureros…

şi obositor…

…nevoie mare…deh, încă suntem în creştere….

Odată ajunşi la destinaţie, am fost întâmpinaţi de un nene care tot ţipa la mine, da’ nu prea ştiu de ce…şi de opereche de papuci roşii, tocmai buni de ros…

…cei trei câini care deja existau, s-au transformat în vreo patru…şi vreo două sau trei pisici…

Am studiat terenul de joacă

ne-am revenit după obositorul drum…

ne-am acomodat…

ne-am făcut prieteni noi…

şi am pus bazele unei prietenii de lungă durată 

Ah, deja mă simt ca acasă…, dar a venit şi clipa despărţirii,

aşa că am rămas cu ei

Şi, pentru ca treaba să fie treabă, am fost rebotezat din amărâtul Puricel, în mult mai bravul Chioru’ sau Aurică Ce. Prietenii ştiu de ce!

Fetelor, să vă spun despre rana mea de la ochi… se făcea că hoinăream într-o noapte şi am fosat înconjurat de 5…ba nu, cred că erau 8…

Şi povestea merge mai departe…


Posted on 2008/10/14, in texte and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Felicitari! Multa sanatate si tot ce va doriti Puricel , cei ce l-au adoptat si cei ce l-au ajutat.

  1. Pingback: adăpostul glina « …doar niste păreri…

Lasă un răspuns

