planeta rock

Un prienten mi-a recomandat un post de radio englezesc, planet rock. Azi de dimineaţă am început şi eu să ascult şi mi-a plăcut, aşa că il recmand şi eu. Promo-ul pe care îl aud al ei este

„Planet Rock, the UK’s Classic Rock DAB Digital Radio Station.”,

iar o descriere de pe site sună astfel:

„Planet Rock plays the best classic rock music from the likes of Led Zeppelin, AC/DC, Pink Floyd, deep purple and Black Sabbath with presenters such as Rick Wakeman, Alice Cooper and Nicky Horne. „

Audiţie plăcută!

Posted on 2008/10/13, in cultura and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Foarte incintat sa stiu ca Planet Rock este asculat si de prietenii mei, carora le urez si eu de aici auditie placuta si toate cele bune!🙂

Lasă un răspuns

