cartofi copţi

Aseară am gătit, dacă se poate spune aşa. Am luat vreo 8 cartofi, i-am învelit în folie de aluminiu, am dat drumul la cuptor, la 2/3 din temperatura maximă. Cartofii i-am azvărlit într-o tavă şi asta a fost. Acelaşi lucru l-am făcut şi cu o nevinovată ceapă, aflată între mine şi cuptor. După vreo 45 de minute sau o oră am început să le scot…rezultatul a fost unul deosebit- cartofii aproape că se decojau singuri, iar ceapa a fost excelentă. Totul a fost asezonat cu brânză şi un ou fiert. Foarte bun şi simplu. Poftă deasă!

Posted on 2008/10/10, in texte and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

