parcare bicicletă la cârciumi

Cârciuma Piranha din Regie are o parcare pentru biciclete destul de mare. Prin august, am fost acolo într-o seară, cu ţoacla. La intrare, i-am întrebat pe gardienii de acolo dacă pot să-mi leg bicicleta de gardul parcării, la care ei au zis că nu şi mi-au arătat rastelul. Eu, în gândul meu zic, „Unde o fi rastelul ăsta sau fac ăştia mişto de mine?”. Când mă uit în direcţia indicată…na comedie…rastelul de biciclete. Însă, surpriză!!!!!! Rastelul era complet plin, aşa că a fost nevoie să-mi inghesui şi eu „agregatul” între celelalte, aşa că „problema” s-a rezolvat. Merită evidenţiat faptul că rastelul exista şi, mai mult, era plin. Deci cev, ceva se mişcă.

Altă cârciumă care are rastel este Hard Rock Cafe, din Herăstrău- adică cred că acele rasteluri care sunt în parc sunt ale lor.

Sper să apară din ce în ce mai multe astfel de rasteluri.

Posted on 2008/09/30, in sport and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

