Puricel

Cum eu nu am talent la scris, am rugat pe Thanat_Eros să scrie despre Puricel…iată ce a ieşit…

Mi-aş fi dorit sa fiu o scriitoare adevarata, sa pot starni emotii puternice doar prin puterea cuvintelor. Din pacate nu sunt, desi asta e momentul in care , din tot sufletul , mi-as fi dorit sa fiu. Sunt la interesectia dintre sentimentele mele si simtul responsabilitatii care ma obliga sa iau o singura decizie si nu alta. de fapt e vorba despre un catel, despre un sufletel amarat care isi cauta un stapan. Iubesc cainii, pe toti mai mult decat pe unii oameni.

Imi doresc din tot sufletul un caine, care sa-mi tina companie, care sa ma priveasca intelegator atunci cand sunt trista, care sa ma astepte cu bucurie cand vin acasa, cu care sa alerg prin parc sau sa ma harjonesc prin iarba inalta, caruia sa-i arunc bulgari de zapada in fata doar ca sa ma amuz urmarindu-l cum incearca sa-i prinda cu botul sfrasind insa prin a sfarama mingea fragila si gustand uimit nimicul care-i scapa printre dinti.

Sufar pentru ca nu pot avea un cainele dorit, l-as chinui tinandu-l prea mult in casa singur,abandonat intre pereti pana la ore tarzii din noapte. Asa ca am dat dorinta mea pe fericirea lui. Ezit iar si am nevoie de un ajutor ca sa facem un catel fericit, pe Puricel. el chiar are nevoie de o casa si de un stapan si daca as fi egoista l-as lua eu, doar ca ma gandesc ca are nevoie si de fericire, de joaca, de libertate

Puricel a suferit prea mult si ar avea nevoie de o roata nu la care sa latre dar care sa se intoarca favorbail sensul existentei lui. Puricel e un catel de firma : „de Cartier”, metis alb cu pete roscate, si ar putea juca un rol de pirat intr-un alt film..pentru ca are doar un ochi. Asa ca, strengareste clipind, Puricel promite distractie de neuitat, protectie, devotament nesfarsit unui iubitor de caini care ar vrea sa-l adopte. Ideal ar fi cineva care are o curticica in care Puricel sa poate exersa niste tumbe de multumire pentru fiecare castronel de mancare si pentru fiecare mangaiere.

Puricel poate fi adoptat si ca tester: daca vreti sa vedeti cine va iubeste mai mult: Puricel sau nevasta, inchideti-i pe amandoi in portbagaj si lasati-i asa peste noapte. dimineata veti constata cine se bucura ca va vede. Astept CV-urile celor interesati pe Private Message. E o zi perfecta pentru o fapta buna!

Puricel a fost găsit într-o zi de marţi, plin de purici şi cu un ochişor lovit. Mâine(24.09.2008) urmează să fie operat, întrucât nu se mai poate face nimic pentru recuperarea ochiului. După asta, Puricel caută un stăpân care să-l adopte şi să aibă grijă de el…e şi el un suflet amărât…Vârsta lui Puricel e în jur de 6-8 săptămâni. Ah…şi metis cu maro şi alb. Până cănd o să-şi găsească un OM BUN să-l adopte, o să stea la noi…

Posted on 2008/09/23, in texte and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

Lasă un răspuns

