crosul petrom

Am participat la crosul Petrom. De ce? Pentru că vremea a fost frumoasă, iar organizatorul a spus că pt fiecare paritipant va construi 1 metru de pistă pentru biciclete. Mi s-a părut o iniţiativă foarte mişto. Păcat, însă, că bucureştenii nu se implică în  astfel de acţiuni. Au fost doar 1500 de participanţi, ceea ce, faţă de anul trecut e o creştere de cca 17%. Oricum mi se pare foarte puţin. Cred că bucureştenii ar putea face ai mult pentru oraşul lor, nu doar 1,5km de pistă…dar, mă rog, poate suntem doar prea preocupaţi să ne plăngem că nu avem aia şi aia, în loc să alergăm 25 de minute-> atât mi-a luat ca să termin pe locul 190. La femei :)). Locurile de la bărbaţi se terminaseră deja…dar nu contează, mi-am luat metrul de pistă pentru biciclete, de la Petrom. Acum doar trebuie să aflu unde e şi dacă am câştigat la tombolă.

Posted on 2008/09/23, in sport and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

