Concert de folk in Otopeni

In cursul zilei de vineri, din pura intamplare(vizita la o alimentara din Otopeni), am vazut un afis cu un concert de folk, ce urma sa aiba loc la Casa de Cultura, la orele 20:30, vineri. Ce este ciudat este faptul ca afisul a aparut chiar vineri. Joi, desi am trecut prin acelasi loc, afisul nu era. Interesant…In fine. Am fost intr-o doara la Casa de Cultura, la ora 19:30 si am intrebat daca are loc concertul…si mi s-a spus ca da. Intrarea libera. Foarte frumos. Am fost la „La Iancu”, am mancat o pizza si o clatita, foarte bune de altfel, dar am asteptat o gramada.

Apoi ne-am dus la concert. Participanti: Mircea Bodolan, Zoia Alecu, Marius Batu, Mircea Vintila, Mircea Baniciu si Vlady Cnejevici…si vreo 50 de oameni, cei care erau in sala…

Urmarea…mai jos…

Trebuie mentionat faptul ca toti artistii au laudat sala, care parea o sala noua. Senzatia mea a fost ca acest concert a fost organizat pentru promovarea salii. A fost un mod foarte agreabil de petrecere a unei seri de viner. Sper sa mai aflu de evenimente(piese de teatru, concerte) si sa mai putem merge.

Bravo Otopeni pentru sala, asteptam mai multe evenimente!

Posted on 2008/09/21, in cultura and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

