dezinstalare Google Chrome

de Horia

Azi am dezinstalat Google Chrome. Şi nu mică mi-a fost mirarea când m-a întrebat

dezinstalare_google_chrome

Două întrebări cu un singur răspuns…OK. O ia şi Google pe urmele lui Micromoale (a.k.a Microsoft), cu întrebări idioate şi mesaje tâmpite?

Şi da, răspunsul a fost OK, pentru că vroiam să dezinstalez Google Chrome. Însă nu din cauza lor.

Posted on 2009/03/30, in texte and tagged , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Mah astia cred ca vor sa te faca psihic. Adica tu vrei sa dezinstalezi . Ei te intreaba daca esti sigur ( tu zici ca mda… ) apoi iti aplica lovitura : Din cauza noastra?!?!? In momentul asta tu ar trebui sa gandesti asa : “mah dar stai ca oamenii astia nu au nici o vina , chiar asa, de ce sa il dezinstalez ?. Cred ca la unii tine :D

  2. Da, in curand o sa zica: O sa regretati amarnic daca dezinstalati

  3. Poate ca numa’ varianta in romana e asa tampa…se stie sa softurile traduse in romana sunt “de mareeeee rafinament” :))

    • ce mă deranjează este faptul că la instalare nu mi-a oferit şi opţiunea în engleză şi nu înţeleg de ce; la fel mi s-a întâmplat şi cu Gimpu’…

      oricum mi se pare ciudat să instalez un sfot în română pentru că eu sunt obişnuit cu ele în engleză

  4. ia-le de pe google.com
    am patit si io asta cu gearth cand l-am luat de pe google.ro
    asa ca am dezinstalat si l-am luat de pe .com

  5. Probabil ca mai trebuia un buton pe care sa scrie “Asa si asa”.
    Urmeaza sa fie implementate cunoscutele mesaje de confirmare/avertizare: “Juri pe rosu” si “Daca dezinstalezi aplicatia noastra si nu o dai mai departe la 7 cunoscuti o sa ti se intample ceva nasol”, care o sa apara evident in urmatoarea versiune.

  6. @Florin

    Daaaa. =)) :))

  7. cum il dezinstalez daca iam sters setarile de la control panel nu merge nici de la start all programs imi zice si mie cineva

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.